عکسهای فیسبوکی
عکسهای فیسبوکی
عکسهای جدید فیسبوک

 

چندتا از دانستنی های جالب و جذاب رو برای شما عزیزان آماده کرده امیدواریم از خواندن این مطالب لذت ببرید
*اسبها قادرند در حالت ایستاده بخوابند
*کانگروها قادرند ۳ متر به سمت بالا و ۸ متر به سمت جلو بپرند
*قلب میگو در سر آن واقع است
*گونه ای از خرگوش قادر است ۱۲ ساعت پس از تولد جفت گیری کند
*دارکوب ها قادرند ۲۰ بار در ثانیه به تنه درخت ضربه بزنند
*سالانه ۵۰۰ فیلم در امریکا و ۸۰۰ فیلم در هند ساخته میگردد
*آدولف هیتلر گیاهخوار بوده است
*تمامی پستانداران به استثنای انسان و میمون کور رنگ میباشند
*عمر تمساح بیش از ۱۰۰ سال میباشد
*تمام قوهای کشور انگلیس جزو دارایی های ملکه انگلیس میباشند
*موریانه ها قادرند تا ۲ روز زیر آب زنده بمانند
*مزه سیب، پیاز و سیب زمینی یکسان میباشد.و تنها بواسطه بوی آنهاست که طعم های متفاوتی می یابند
*فیلها قادرند روزانه ۶۰ گالن آب و ۲۵۰ کیلو گرم یونجه مصرف کنند
*جغدها قادر به حرکت دادن چشمان خود در کاسه چشم نمیباشند
*۸۰ درصد امواج مایکرو ویو تلفنهای همراه بوسیله سر جذب میگردد
*قد فضانوردان هنگامی که در فضا هستند ۵ تا ۷ سانتی متر بلنتر میگردد
*بلژیک تنها کشوری است که فیلمهای غیر اخلاقی را سانسور نمیکند
*جلیغه ضد گلوله، برف پاک کن شیشه خودرو و پرینتر لیزری همگی اختراعات زنان میباشند
*موز پر مصرف ترین میوه کشور امریکا میباشد
*درتمام انسانهای کره زمین ۹۹٫۹ % شباهت ژنتیکی وجود دارد
*۹۸٫۵ % از ژنهای انسان و شامپانزه یکسان میباشند
* قلب انسان بطور متوسط ۱۰۰ هزار بار در سال میتپد
*لئوناردو داوینچی مخترع قیچی میباشد
*سطح شهر مکزیک سالانه ۲۵ سانتی متر نشست میکند
*۵۰ %جمعیت جهان هیچگاه در طول حیات خود از تلفن استفاده نکرده اند
*در هر ۵ ثانیه یک کامپیوتر در سطح جهان به ویروس آلوده میگردد
*ظروف پلاستیکی ۵۰ هزار سال طول میکشد تا در طبیعت شروع به تجزیه شدن کنن
*اغلب مارها دارای ۶ ردیف دندان میباشن
*۹۰% سم مارها از پروتئین تشکیل یافته است


 



نظرات شما عزیزان:

شهرام شیدایی
ساعت18:21---26 دی 1394
قربون علی جون
نوکرتیم داداش روزی نشده شرمندمون نکنی
دوست داریم
اقایی
پاسخ:سلام شهرام خان.ای بابا این چه حرفیه ارادت داریم مخلصانه بی غل وغش نوکرتیم در بست تا دور زمین.جواب خصوصی رو می نویسم موندم چرا اینقدر خصوصی می نویسی آخه اینجا که مرغ کد خدا نداره این چیزارو می تونستی عمومی بنویسی مگه خفن حرف می زنی همش خصوصی اینجا کسی نیس رفیق حرفاتو رک بگو قربونت


شهرام شیدایی 
ساعت22:46---24 دی 1394

سلام علی داداش خودم
هر روز میای شرمندم می کنی دیگه موندم چطور تشکر کنم کاش می دیدمت می بوسیدمت و یه گاز ازت می گرفتم و یه بشکون از صورتت و یه نوازش به سیبیلت هه البته گفتی سبیل نداری
فکر کنم دو سال و خرده ای ازم بزرگتری اما مرامت هزاران سال ازم بزرگتره مهربونیت اقاییت و همه چی که خدا به داداش علی بخشیده ازم خیلی بزرگتره
خدا یا داداش علی ما رو حفظ کن
دیگه چیزی نمونده پنج روز دیگه تموم میکنم و قول یه چت جانانه رو دادم تا بیشتر از همدیگه شناخت داشته باشیم
این پنج روز بگذره هر وقت گفتی من نوکرت میام همه جا حتی خیابونتون محلتون کوچتون و خونتون و اتاقت هه داداش من فقط داداش علی
دوست دارم داداش گلم
پاسخ:سلام بر پسر زرنگ درسخون سلام بر پسر دوست داشتنی نوکرتیم چاکرتیم چیکتیم چاکتیم نمی دونم شهرام خان وقتی کامنتت رو می خونم چقدر خوشحالم می کنی من اهل وبلاگ نیستم بیشتر دوستام نمی دونند من وبلاگ دارم به همشون سر میزنم میگن سبیل اومد سبیل دوست منه و اینقدر خوشحال میشن تا نرم ناراحت میشن مجبورم همیشه پیششون برم شهرام با شما میشه هیجده وبلاگ که دوستام هستند پیش همشون میرم فقط حال کنم نظر دادن بهم روحیه میده وبلاگ چرخوندن اذیت میکنه اولش می خواستم وبلاگم رو حذف کنم دیدم بهم سر میزنی به خاطر تو حذفش نکردم تو رو از همه بیشتر دوست دارم دیشب نبودی با جیمی داشتم چت می کردم اونم پسر خوبیه خیلی ازت تعریف کرد بهم گفت هر وقت شهرام اجازه داد بیا چت حالا شما چقدر خوبین که همه اینطور دوستون دارن گفتم اگه تو هم آدرس میدادی نمی اومدم چون شهرام باید منو ببره دلش میشکنه جیمی هم پسر خوبیه یه بار هم مسی خصوصی فرستاده بود با اونم چت کردم اونم خوبه همتون گلین. شهرام زود تموم کن این امتحانات رو بیا که دلمو می خوام برای تو باز کنم منم دوست دارم داداش بیشتر از خودت و شاید هم خانواده خودت نوکرتیم برو به درسات برس ما این بیست و پنج روزو تحمل کردیم پنج روز هم روش



شهرام شیدایی
ساعت22:07---20 دی 1394
سلام علی جون علی داداش علی گل علی اقا علی سرور علی حیدر علی استاد علی جون گل گلهای دنیا
خوبی داداش؟
به خدا اینقدر شرمندم کردی که موندم چه کار کنم ؟ چطور جواب محبتهات رو بدم خیلی دلم می خواد باهات بحرفم و خیلی هم دوست دارم یه چت تصویری کنم خیلی دلم می خواد چهره دوست داشتنیت رو ببینم خیلی دلم می خواد یه بارم که شده ببینمت ولی حیف امتحاناتم دیگه امونمو بریده
ازت یه خواهشی دارم اگه قبول کنی که داداشت رو خیلی خوشحال می کنی اما اگه قبول هم نکردی که اشکالی نداره من اصلا ناراحت نمی شم به جون خودم راست می گم
می خوام بعد از امتحاناتم با هم یه چت تصویری داشته باشیم تا بهترین دوست اینترنتیم رو ببینم عاشق چهره پر محبتت و همچنین باحالت هستم و عاشق کامنتهایی که میزاری عاشق حرفهایی که میزنی خیلی دلم میخواد یه بارم که شده ببینمت
برام این اجازه رو می دی بعد از امتحاناتم یه چت تصویری داشته باشیم یا نه؟
خیلی دلم می خواد ببینمت
اگه نمی خوای هم اشکالی نداره اصلا ناراحت نمی شم
راستی داداش ببخش دیر تاییدت میکنم کم نت میام فقط و فقط هم به خاطر شماها که ازم ناراحت نشین

راستی این دانستنیهات هم زیبا بود خیلی زیبا
ممنون داداش علی همیشه بهم سر میزنی شرمندم میکنی سه شنبه یه امتحان دیگه داریم بعد از امتحانم میام نت
یه چیز دیگه دوستم مسی ازت خوشش اومده بهش گفتم که خودم قراره علی اقا رو چت روم بیارم چون بعضیا تو رو نمی شناسن
این ده روزو هم بهم مهلت بده تموم کنم با هم میریم چت به همه معرفیت می کنم فقط جون من یکم بهم مهلت بده
سه شنبه باز بهت سر میزنم
پاسخ:سلام رفیق دلتنگت بودیم خبر نداشتی؟ ای بابا چرا اینهمه اسم؟ فقط یکی برام کافیه علی آقا تموم شد و رفت دشمنت شرمنده باشه وظیفمونه نوکرت. باشه هر وقت خواستی بگو البته من سیبیل ندارم عکس هم عکس من نیست فکر نکنی سیبیلو ام؟ اما سیبیلهارو دوست دارم و لوتی های قدیم مشتی فابریک از نوع آتیش پاره. هر وقت خواستی بگو منم بیام چت عجله ندارم مرسی که اومدی پیشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در شنبه 19 دی 1394برچسب:,ساعت 14:57 توسط کفتر باز |

مطالب پيشين
, ساعت 14:57" > 53