عکسهای فیسبوکی
عکسهای فیسبوکی
عکسهای جدید فیسبوک

تصاویر کمتر دیده شده از اشخاص و مکان های معروف جهان + تصویر

ایپ من و شاگردش بروسلی در حال تمرین


 

تصاویر کمتر دیده شده از اشخاص و مکان های معروف جهان + تصویر
ارنست همینگوی در ونیز ایتالیا

 

تصاویر کمتر دیده شده از اشخاص و مکان های معروف جهان + تصویر
زن 160 ساله ارمنی آماده ی حفاظت از منزلش
 

تصاویر کمتر دیده شده از اشخاص و مکان های معروف جهان + تصویر
باد پوست گاو به عنوان قایق در هند، 1903

تصاویر کمتر دیده شده از اشخاص و مکان های معروف جهان + تصویر
ورزشگاه بارسلونا در سال 1909

تصاویر کمتر دیده شده از اشخاص و مکان های معروف جهان + تصویر

میز انیشتین یک روز بعد از مرگ او


تصاویر کمتر دیده شده از اشخاص و مکان های معروف جهان + تصویر

مراسم تشییع جنازه جان اف کندی در ساختمان کنگره ، سال 1963


تصاویر کمتر دیده شده از اشخاص و مکان های معروف جهان + تصویر
میدان پیکادلی لندن، سال 1939



نظرات شما عزیزان:

شهرام شیدایی
ساعت22:20---29 دی 1394
بیا دیگه به همه دوستام گفتم همه منتظرت اند
یه چیزی یادم رفت بگم یه وقت ادرسو چتمون رو عمومی نکنی ها
اگه کسی هم اومد ادرس ازت خواست نده من به تو اعتماد دارم داداش
پاسخ: اومدم نه بابا این چه حرفیه استاد؟ من خیانتکار نیستم نوکرتیم


شهرام شیدایی
ساعت22:18---29 دی 1394
سلام علی اقا پس کجایی؟
پاسخ:سلام نوکرت اومدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در سه شنبه 29 دی 1394برچسب:,ساعت 20:19 توسط کفتر باز |

مطالب پيشين
, ساعت 20:19" > 55